Krankemot Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg vil modde kabinettet mitt, synes det er kjedelig.... har dere noen ideer på hva jeg kan gjøre?... føler at det blåe hindrer meg en del ... tenkt på svart lakk og plexi... bilde: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 flere bilder (sry er ikke ment som bumbing, men jeg har ikke noen side jeg kn legge de ut på ) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 side kabinettet. PLEXI???? her kn du tegne hvis du har lyst... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) siste bilde, hvis dere vil h mer informasjon fler bilder eller lignene er det bare å si ifra EDIT: takker for alle svar (er helt ny på case modding...) Endret 20. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) En liten ting jeg kom på i forbifarten er at det kunne vært tøft med litt dioder under den blå plastikken! Det hadde ikke gjort noe om du hadde tatt de bildene med kabinettet stående heller da... Edit: Du postet et mens jeg skrev! Endret 20. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 En liten ting jeg kom på i forbifarten er at det kunne vært tøft med litt dioder under den blå plastikken! Det hadde ikke gjort noe om du hadde tatt de bildene med kabinettet stående heller da... Edit: Du postet et mens jeg skrev! ja, tenkte på det jeg og ^^^det hadde blitt tøft!!!, tror jge gjør det... noen fler forslag? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 En venn av meg har det der.. Han bytta ut all den blå plasten med plexi, med masse leds i. Det blei uber fett. Såklart blei ikke formen på plexi'n den samme, men det var fett. Kanskje gjøre litt om på startknappen, og ledsene der? Ser ut som et kontrollpanel på en rom ferge Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Blålysedende 12cm vifte i topp ved siden av dekselet, selvsagt må du ha hull også da... Edit: Plexi i dør er en selvfølge Endret 20. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Blålysedende 12cm vifte i topp ved siden av dekselet, selvsagt må du ha hull også da... hvor mente du???? bare sett et kryss på en av bildene...hvis du gidder... skal ha ny innmat snart... da får jeg sikkert usb foran også... EDIT: hva synes dere om svart lakk? leds i det blåeog plexi i side døra??? lurer på mønster på plexi har noen forslag? Endret 20. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 En sånn her der de CDene dine ligger! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Forslag på plexi mønster. Photoshop skils Hvis du skal ha 120mm vifte på toppen kan det bli litt for liten plass mellom psu og cd-rom. Jeg måtte flytte cd-romen min et hakk ned for å få plass til vifte. Endret 20. september 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 En sånn her der de CDene dine ligger! ja, det var kult!!! tøft... .. midt på oppå circa? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 En liten ting jeg kom på i forbifarten er at det kunne vært tøft med litt dioder under den blå plastikken! Eller du kunne hatt neon-wire under det blåe? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Forslag på plexi mønster. Photoshop skils Hvis du skal ha 120mm vifte på toppen kan det bli litt for liten plass mellom psu og cd-rom. Jeg måtte flytte cd-romen min et hakk ned for å få plass til vifte. jo når jeg ser etter ser jeg jop at det er liten plass mellom psu og cdrom... med det er bare å flytte ned den ene cdrommen? ja bra forslag med plexi... ønsker fler synspunkter om mønstre EDIT: Eller du kunne hatt neon-wire under det blåe? ja, det blir kanskje kulere? hvor mye strøm trekker dette? dette er inmmaten jeg skal putte inn :handlevognen min Endret 20. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 gøy med så mye respons så fort!!!!... takker. vet ikke om det går med wires det er noen skillevegger inni det blåe, går an å fjerne sikkert... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 gøy med så mye respons så fort!!!!... takker. vet ikke om det går med wires det er noen skillevegger inni det blåe, går an å fjerne sikkert... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 bilde av det blåe: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Blålysedende 12cm vifte i topp ved siden av dekselet, selvsagt må du ha hull også da... Edit: Plexi i dør er en selvfølge oj, viftene var dyre :'( finnes det noe billigere eller er det verdt det ? gir sikkert en dødskul effekt!! ÅNEI!!!, var ikke så dyre så på feil pris^^, hvordan installerer man de er det noen guider noe sted? Endret 20. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Link til nybegynner guide. Viftehull på side 4. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hvis jeg skal ha vifte på toppen... burde jeg ikke ha en grill, tenker på småsøsken, cder og andre ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå