abjerck Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har noe firewire og ekstern sata connector panel som eg gjerne vil montere fremme i kabinettet hvordan gjør eg det ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 det finnes iallefall paneler med firewire port i front som du kan montere i enten 3 1/2 eller 5.25 tomms drive... http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=36857 <- firewire i front... til ekstern SATA har jeg ikke sett enda, men det finnes sikkert... Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 tingen er at allerede har de eksterne kortene.... fikk de bundlet med ausu P5AD2 hovedkortet. Men som sagt de er beregnet til å festest bak på pcn men eg vil gjerne ha dem tilgjenglige fremme Men hvordan feste ? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Lim? Eller kanskje punkte dem fast i fronten på et vis? Uansett tror jeg du blir overlatt til din egen fantasi og kreativitet her Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 ja blir vel til det om det ikke finnes noen løsninger som kan kjøpes. Lenke til kommentar
Peseduden Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har noe firewire og ekstern sata connector panel som eg gjerne vil montere fremme i kabinettet hvordan gjør eg det ? Problemet blir vel heller hvordan du skal rekke CD-ROM'en og powerknappen når du har snudd PC'en for å ha firewire og SATA lett tilgjengelig. Seriøst, glem bakpanelene og kjøp erstatninger som kan brukes i 5,25 slottene fremme. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 uaktuelt å kjøpe nye kort. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Da er det jo tilnærmet håpløst å ordnet det også, hvis du ikke vil kjøpe en "ferdig" enhet. Eneste du kan gjøre er jo enten å lime den på, slik at det ser jævlig ut. Eller så kan du lage noe mindre pene hull i fronten på kabinettet og feste den på baksiden på en eller annen måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå