P-in-P Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Synes at det skulle vært en knapp som gjorde at en kunne fjernet alt som er postet i off topic når en trykker; "Vis nye innlegg"! Grunnen til dette er at det kommer utallige relativt dumme poster her til tider og jeg får til stadighet lyst til å svare på dem Dette har selvfølgelig ført til at jeg har blitt mest aktiv i denne delen noe som jeg ikke liker Vil ikke være en søppelposter Vet ikke om det er enkelt for dere å legge inn en slik funksjon, men hvis det hadde gått ann tror jeg at de som virkelig er serriøse hadde blitt mer aktive her og det er sikkert titalls andre gode grunner til å ha denne funksjonen også! Si deres meninger! Endret 20. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva du legger i ordet "søppel poster" skjønner ikke jeg.. b|real har jo over 5000poster i søppel. Er han idiot eller no da siden har har masse innlegg der? Det kommer jo mer ann på hva man poster der, og hva man ikke poster. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det jeg mener med søppelposter er poster postet i søppel, det sier jo seg egentlig selv... Det er heller ikke noe personanngrep på noen som poster i søppel siden jeg selv har flest innlegg i den katogorien, men hvis jeg hadde hatt muligheten til å fjerne søppelposter (se over hvis du glemte hva jeg mente med det) så hadde jeg gjort det! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg hadde også synes det hadde vært kjempe å kunne filtrere bort de kategorier man selv ville under "Siste 24 timer" og/eller "Vis nye innlegg". Men dette vil jeg tro kanskje er mye arbeid å få til. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det finnes jo litt kvalitet i søppel delen? Svar heller på dem du Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 QUOTE (PoleCat @ 20/09/2004 : 19:31) Jeg hadde også synes det hadde vært kjempe å kunne filtrere bort de kategorier man selv ville under "Siste 24 timer" og/eller "Vis nye innlegg".Men dette vil jeg tro kanskje er mye arbeid å få til. Ah, det hadde vært herlig! Men som du sier så er det sikkert endel arbeid. Jeg har faktisk hatt et problem at tråder (ihvertfall en tråd) IKKE dukker opp på mine innlegg som jeg gjerne skulle hatt der, merkelig... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ja, jeg har også lenge irritert meg over denne "manglende funksjonen". Spesielt etter at jeg var så uheldig å poste noe i SO3 tråden for leenge siden. Den forbanna tråden dukker jo opp hele tiden når jeg ser på mine egen poster. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 QUOTE (Vice @ 20/09/2004 : 21:39) Ja, jeg har også lenge irritert meg over denne "manglende funksjonen". Spesielt etter at jeg var så uheldig å poste noe i SO3 tråden for leenge siden. Den forbanna tråden dukker jo opp hele tiden når jeg ser på mine egen poster. Det er fungsjon som jeg ønsker.. At man kan slette poster fra mine innlegg. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 For min del, så kunne man ha filtrert vekk poster fra Bil-forumet. Jeg bryr meg ikke om det har kommet noen nye poster derfra. HW-nettverket er blitt så stort at det omhandler mange tema. Ikke bare data. Men det er ikke dermed sagt at jeg vil se nye poster fra de siste 24 timene ifra absolutt alle kategoriene. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det hadde vært en hærlig funksjon! Jeg har ingen interesse av å få mac, overklokking, Spill, Off-topic, Bil og Motor, Mobil og PDA opp på siste 24 timer fordi jeg som regel ikke skriver i de forumene. Men det er kanskje litt for mye jobb for å få til noe sånt? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Dette har blitt etterlyst endel ganger... og det burde absolutt være mulig når det er forumkategorier for så mange forskjellige temaer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 QUOTE (PoleCat @ 20/09/2004 : 19:31) Jeg hadde også synes det hadde vært kjempe å kunne filtrere bort de kategorier man selv ville under "Siste 24 timer" og/eller "Vis nye innlegg".Men dette vil jeg tro kanskje er mye arbeid å få til. ehem, det går jo allerde det under siste 24 timer. som standard vises ikke off topic der og det finnes en "liten" drop down boks der som lar deg velge hva du vil se.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jojo, men da må jeg gjøre det for hver gang. Kanskje jeg bare er lat (), men det jeg egentlig mente, var et valg i profilen der man kan "velge bort" kategorier/underkategorier under "Vis nye innlegg". Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 QUOTE (Natrium @ 20/09/2004 : 19:26) B|Real har jo over 5000poster i søppel. Er han idiot eller no da siden har har masse innlegg der? Ja, nettopp.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 QUOTE (INGaR @ 22/09/2004 : 22:39) QUOTE (Natrium @ 20/09/2004 : 19:26) B|Real har jo over 5000poster i søppel. Er han idiot eller no da siden har har masse innlegg der?Ja, nettopp.. Har blitt kaldt værre ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg