TorpedoZ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Noen som kan fortelle meg om dette vil være mulig med de trådløse aksesspunktene til rundt 1000-lappen med en retningsbestemt (evt.utendørs) antenne i tillegg? Det er ikke fri sikt. Noen som har erfaringer/tips rundt dette? Lenke til kommentar
SWEEX Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du bør kanskje vurdere å kjøpe deg en 8-14dB antenne i tillegg til det aksesspunktet ditt. Litt vanskelig for å tro at det funker visst ikke. Lenke til kommentar
TorpedoZ Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det var noe sånt jeg kunne tenke meg ja, men hadde ikke lyst å investere i utstyr før jeg kanskje fikk høre noen som har prøvd noe lignende, og lyktes Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 du spør vel naboen før du begynner å snylte på internetten hans?? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 du spør vel naboen før du begynner å snylte på internetten hans?? Off-topic! Finnes mange andre tråder om slik. Trådstarter: Uten frisikt er det helt umulig å si. Det spørs om hva som er i veien, hvor mye som er i veien, sendstyrken på begge sider, osv. Det eneste du kan gjøre er å teste selv. Lån utstyr av noen om du ikke vil investere i forveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå