Gå til innhold

PSData

Anbefalte innlegg

I dag hentet jeg mine 512MB DDR Apacer ram fra PSData og til min store forundrelse lå rambrikkene i pakka UTEN antistatisk-pose rundt seg. Kun satt fast med en enkel "papp-løsning".

Er dette forsvarlig da? Skal jo ikke mye til av statisk elektrisitet før de streiker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan man si til sånt? Har akkurat bestilt meg 2x256 DDR jeg også, pluss en AMD prosessor og noen andre greier. Hvis de kommer uten antistatisk pose så returnerer jeg de.

[ Denne Melding var redigert av: rvbakken på 2001-11-08 17:36 ]

Endret av mjuu
Lenke til kommentar

hehe, det er da ingenting i forhold til KOMPLETT hehe, der har de ramen løst i ei pappkasse og tar en handfull opp og tar ut så mange du skal ha. Skulle kjøpe ram i butikken, men fant ut at det kansje var best å bestille. De har kansje litt mer vett på lagert til Norkom. Virker sånn når man prater med dem.

Lenke til kommentar

Det finner også papp som er belakt med et antistatisk belegg (grå/svart og metallisk utseende). Var de pakket i vanlig papp MÅ du si i fra og kerve nye brikker. Selv om ramen ser ut til å fungere bra kan den være skadet og bli ustabil etter vært.

Statiske spenninger over 50V er dødlig for RAM og CPU, mens det må flere tusen volt til før vi mennesker merker utladningen.

Lenke til kommentar

En ting er sikkert; PSData kan sevice! Jeg har pga. dårlig kjøler svidd av to-tre CPU og et hovedkort, og fått nytt uten problem. Telefonsupporten deres er rask og bra, og prisene deres er det heller ingenting og si på. Det eneste måtte være litt tynt utvalg, men ingen er perfekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...