Kenneth Dammyr Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei Ser flere andre har sin egen design på scrollbaren i både frames og iframe. Hvordan gjøres dette egentlig? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Tipper de fleste bruker CSS og da blir det: div#heidu { overflow: auto; } Edit: Mente du farger? Endret 20. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) body, html { scrollbar-face-color: farge; scrollbar-shadow-color: farge; scrollbar-highlight-color: farge; scrollbar-3dlight-color: farge; scrollbar-darkshadow-color: farge; scrollbar-track-color: farge; scrollbar-arrow-color: farge; } Det må derimot nevnes at dette er non-valid CSS og funker bare i Internet Explorer. Anbefales ikke å bruke den.. Endret 20. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du kan f.eks generere en scrollbar med denne, men det anbefales ikke og funker bare fullt ut i Internet Explorer. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Takker. Men jeg har bare lært CSS i Dreamweaver. Jeg trykker bare "New CSS style" jeg. Noen som vet hva som gjøres videre her? Eksempel på "modda" frame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå