cell Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Slo på pcen og då fekk eg denne meldinga: Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0000006). Klikk ok for og avslutte programet. Eg trykkte OK men då kom berre skriverbordsbilde opp, ikkje noken ikoner eller startmenyen kom fram. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvilken Windows version har du? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Prøv da CTRL+ALT+DEL I "Task Manage" velger du da File->New Task(Run)...->explorer.exe Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 link Ta deg en tur innom Google og snus litt rundt der inne. Du har bedre oversikt over hvilke programmer du har og event. nylig har installert enn vi har Ikke at det ikke er lov å spørre Lenke til kommentar
cell Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Prøv da CTRL+ALT+DELI "Task Manage" velger du da File->New Task(Run)...->explorer.exe funka desverre ikkje det heller... kom opp samma feilmelding men takk for at du prøvde iverfall skal sjå litt på google Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Da har feilen sammenheng med explorer.exe, en kan da til en viss grad utelukke event. tillegsprogrammer. Har du forsøkt å starte maskinen i sikkerhetsmodus? Du får ikke opp noe mer info. sett bort fra feilkoden (0xc0000006)? Nytt google søk Endret 20. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
cell Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Fekk det til !!! Eg trykkte F8 i oppstarten og så tok eg gjennopprett til eit tildlegare fungerande tidspunkt elle noke sånn og da funka det... jippi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå