anders_kvamme Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hadde tenkt å bestilla pc snart ser dette bra ut Mitt oppsett. Endret 20. september 2004 av anders_kvamme Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Denne handlevognen er ikke tilgjengelig fordi eieren ikke ønsker å dele den med andre lesere Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) *slettet* Endret 20. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hadde tenkt å bestilla pc snart, men ingen nettbutikkar har inne dei delane eg vi ha !!! Mitt oppsett. Ventet i fleire uker på at komplett skulle få inn Sapphire X800 vivo , så fekk dei da inn. Då viste det seg at dei ikkje har inne kabinette eg vil ha Thermaltake Xaser Tsunami ( m. vindu) so no rett før dei får det inn, forsvinner alle Sapphire X800 vivo kortene , og nytt leveranse kommer ikkje før 1.11.2004 . So no trur eg eg bestiller ein og ein del frå kvar butikk etter kvart som det har det inne eller vert det no ****** * ingen pc før te jul Hva er problemet? Du legger inn en bestilling og da plukker de varen etterhvert som de kommer inn! Lenke til kommentar
weeehaaa Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kan være lurt å bestille delene fra ett sted. Sparer en del frakt på det. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 skal du virkelig kjøpe pc fra 6 forskjellige web shopper? det blir rundt 1000 kroner i frakt, prøv å finn de samme delene hos 1 web shop, eller 2 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kraftigere PSU, eneste jeg så som var "feil" Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ehm.. har dere aldri vært borti handekurv systemet før eller?? det første du ser er en liste med det han skal ha og rimeligste totalsumm... så hvis du blar litt ned står det at f.eks pc-utstyr har alt utenom hk'et hans tenk før du skriver det gjør aldri jeg Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) So no trur eg eg bestiller ein og ein del frå kvar butikk etter kvart som det har det inne eller vert det no ****** * ingen pc før jul jo, jeg tenker før jeg skrive.... quote......^ anders kvamme Endret 20. september 2004 av Hetland Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ja men bruk øynene før du skriver da, mannen har jo ikke tenkt å kjøpe fra 5-6 butikker bare fordi det står billigste pris:x forhandler Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) ja men bruk øynene før du skriver da mannen har jo ikke nødvendigvis tenkt å kjøpe fra 5-6 butikker bare fordi det står billigste pris=f. eks techline på cpu, mens det står komplett på hk sry 2 innlegg Endret 20. september 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ja men bruk øynene før du skriver da, mannen har jo ikke tenkt å kjøpe fra 5-6 butikker bare fordi det står billigste pris:x forhandler superspeil Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hahahah saklig men greit jeg hadde rett denne gang kanskje du får rett en annen gang men nå går jeg ut av forumet, så jeg kommer nok ikke til å svare på en stund Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 men greit jeg hadde rett denne gang nei..... neida, men uansett så blir det over normal pris i frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå