Rockmann Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Skal ha det litt moro og ta opp lyd på de folka jeg ringer til skal bølleringe dem driver en nettradio ... Så hvis jeg kunne tatt opp lyden så tatt den ut på nettet ville det blitt mye bedre enn bare live bølleringing Noen som vet ? På forhånd takk Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du trenger egentlig ikke et ekstra program for å ta opp lyd fra ethvert program. De fleste lydkort støtter muligheten å spille inn all lyd som sendes ut til høytalerene, som veldig lett kan stilles inn. Det er ikke viktig hvilket program du bruker for å ta opp lyden, men hvis du bruker Sound Recorder (sndrec32.exe) stilles dette inn på følgende måte: Velg "Edit" og "Audio Propeties" Se under "Sound recording" og velg lydkortet ditt Trykk på på "Volume" I vinduet som nå kommer opp, trykk "select" under det mest sannsynlige alterativet I mitt eksempel må jeg bruke "Stereo mix" Hvis du bare ser et fåtall med alterativer, kan du legge til flere under "Options" -> "Propeties". Merk at dette kan variere fra lydkort til lydkort. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Du trenger egentlig ikke et ekstra program for å ta opp lyd fra ethvert program. De fleste lydkort støtter muligheten å spille inn all lyd som sendes ut til høytalerene, som veldig lett kan stilles inn. Det er ikke viktig hvilket program du bruker for å ta opp lyden, men hvis du bruker Sound Recorder (sndrec32.exe) stilles dette inn på følgende måte: Velg "Edit" og "Audio Propeties" Se under "Sound recording" og velg lydkortet ditt Trykk på på "Volume" I vinduet som nå kommer opp, trykk "select" under det mest sannsynlige alterativet I mitt eksempel må jeg bruke "Stereo mix" Hvis du bare ser et fåtall med alterativer, kan du legge til flere under "Options" -> "Propeties". Merk at dette kan variere fra lydkort til lydkort. ok, skal prøve Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 fikk det ikke til og funke Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 noen som vet om et program ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå