Gå til innhold

Program til og ta opp lyd på Skype ?

Rockmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger egentlig ikke et ekstra program for å ta opp lyd fra ethvert program. De fleste lydkort støtter muligheten å spille inn all lyd som sendes ut til høytalerene, som veldig lett kan stilles inn.

Det er ikke viktig hvilket program du bruker for å ta opp lyden, men hvis du bruker Sound Recorder (sndrec32.exe) stilles dette inn på følgende måte:

• Velg "Edit" og "Audio Propeties"
  • Se under "Sound recording" og velg lydkortet ditt
  • Trykk på på "Volume"
  • I vinduet som nå kommer opp, trykk "select" under det mest sannsynlige alterativet
  • I mitt eksempel må jeg bruke "Stereo mix"

Hvis du bare ser et fåtall med alterativer, kan du legge til flere under "Options" -> "Propeties".

Merk at dette kan variere fra lydkort til lydkort.

Lenke til kommentar
Du trenger egentlig ikke et ekstra program for å ta opp lyd fra ethvert program. De fleste lydkort støtter muligheten å spille inn all lyd som sendes ut til høytalerene, som veldig lett kan stilles inn.

Det er ikke viktig hvilket program du bruker for å ta opp lyden, men hvis du bruker Sound Recorder (sndrec32.exe) stilles dette inn på følgende måte:

• Velg "Edit" og "Audio Propeties"
  • Se under "Sound recording" og velg lydkortet ditt
  • Trykk på på "Volume"
  • I vinduet som nå kommer opp, trykk "select" under det mest sannsynlige alterativet
  • I mitt eksempel må jeg bruke "Stereo mix"

Hvis du bare ser et fåtall med alterativer, kan du legge til flere under "Options" -> "Propeties".

Merk at dette kan variere fra lydkort til lydkort.

ok,

skal prøve ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...