Overguard Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Harddisken sluttet plutselig å virke. Når jeg startet maskinen på nytt kom det en melding om at hovedfiltabbellen var ødelagt eller no sånt. Hva er galt? Kan det fikses? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Prøv å laste ned SeaTools Diagnostic Suite. http://www.seagate.com/support/seatools/ Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Gikk ikke med d prog. lastet ned ett annet DiscWizard, d formaterte harddisken å da var alt bra igjenn!! men 100GB me spill å filmer ble borte! Men hoveddsaken er at disken virker! Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Hvilken disk var dette? Var det en Seagate S-ATA eller P-ATA? Leser om mange Seagate-disker som krasjer om dagen! Endret 22. september 2004 av MarlboroMannen Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Topic sier "Seagate barracuda 200gig", så det eeer jo mulig at det dreier seg om en... Seagate Endret 21. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Topic sier "Seagate barracuda 200gig", så det eeer jo mulig at det dreier seg om en... Seagate Det er forskjell på en seagate S-ATA eller P-ATA. OH Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 IDE-ATA mener jeg det er!!!! den var jo billig så!! den kan vel ikke være helt feil-fri! men den virker nå!!! klikker den igjenn skal jeg bytte den!! 1års garanti! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Det er forskjell på en seagate S-ATA eller P-ATA. OH Det stod ikke noe om S-ATA eller P-ATA når jeg skrev innlegget mitt. Hvilken disk var dette? Var det en Seagate S-ATA eller P-ATA? Leser om mange Seagate-disker som krasjer om dagen! Dette innlegget har blitt redigert av MarlboroMannen, 22/09/2004 : 02:25 Sist redigert 50 minutter etter at jeg skrev mitt innlegg. Endret 22. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 HAr ett spørsmål til! ER det mulig at dette vil skje igjen? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å hindre det!? Finnes d noen brae backup prog.?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er det varmt i kabinettet ditt, snakker av erfaring ^^ Begynner å bli berømt Lenke til kommentar
radivx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ville bare nevne at min 160GB seagate P-ATA er litt ustabil den også... Kjøpt ved juletider. Tror Seagate hadde ett uheldig parti. Av personling så har 3 av 3 seagate disker tullet seg... 1GB 8GB 160GB Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ganske varmt JA! Skal kjøpe nytt kabbinett snart har et stygt originalt hp kabbinett!!! Kan det være årsaken da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå