Gå til innhold

Irriterende 5 sekunders begrensing.

Anbefalte innlegg

Når jeg logger meg på forumet viker jeg å umiddelbart gå inn på "mine inlegg" for å se om jeg har fått noen svar på gamle poster. Dette er ikke lenger mulig pga denne 5 sekunders grensen dere har opprettet.

DVS at jeg må logge meg inn, vente til hele siden er lastet, telle til 5 og så se på mine innlegg.

Syntes dette er fryktelig irriterende.... :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Sjefern @ 20/09/2004 : 18:16)
Når jeg logger meg på forumet viker jeg å umiddelbart gå inn på "mine inlegg" for å se om jeg har fått noen svar på gamle poster. Dette er ikke lenger mulig pga denne 5 sekunders grensen dere har opprettet.

DVS at jeg må logge meg inn, vente til hele siden er lastet, telle til 5 og så se på mine innlegg.

Syntes dette er fryktelig irriterende.... :nei:

skjer meg også noen ganger men du kan trykke Min assistent da :)

Lenke til kommentar

Har også samme "problemstillingen" som trådstarter, jeg sjekker først mine innlegg og deretter nye innlegg. Men det er tross alt bare 5 sek, så det går greit. Før var det vel 10 sek, mener jeg å huske, og det var for mye.

Jeg tror forresten hardforum har 60 sekunders begrensning... :blink:

Det er å overdrive litt, spør du meg.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Hmm... Hvis det var 10 sekunder før har jeg endret "surfevanene" mine her på forumet i det siste ;) Jeg har ikke begynt å irritere meg over disse 5 sec før nylig. Men det kan da umulig kreve så mye av serveren (eller hva det nå enn krever mye fra) å sette ned denne grensen til 1 sekund. Det er et irritasjonsmoment som så lett kunne vært unngått.

Lenke til kommentar

Tror det er dere som roter litt... Grensen gjelder jo bare på søking. Dvs, hvis du laster forsiden, kan du laste "mine innlegg" hvor raskt du vil.

Sikker på at du ikke har lagt bokmerke på en eller annen form for søk? (f.eks "siste 24 timer")

Jeg kan i alle fall trykke på "Mine innlegg" i samme sekund som forsiden er lastet, og det er ingen grunn til at den 5 sekundersgrensen skulle slå til...

Lenke til kommentar

Det gjelder bare søking ja, men da gjelder det "Mine innlegg", "Vis nye innlegg" og "Siste 24 timer". Det som er irriterende er når jeg feks. mener å trykke Mine innlegg, men trykker Vis nye innlegg isteden, og så automatisk på Mine innlegg... da kommer denne irriterende siden opp isteden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg funnet ut hva som skjer. Trykker du på forum på toppen av siden er det ingen slik begrensing. Men trykker du på forum over der du ser et utdrag av de siste innleggene er det 5sek begrensing.

Da er det jo selvfølgelig bare å bruke linken på toppen av siden men jeg liker best den over inleggene ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...