Sjefern Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når jeg logger meg på forumet viker jeg å umiddelbart gå inn på "mine inlegg" for å se om jeg har fått noen svar på gamle poster. Dette er ikke lenger mulig pga denne 5 sekunders grensen dere har opprettet. DVS at jeg må logge meg inn, vente til hele siden er lastet, telle til 5 og så se på mine innlegg. Syntes dette er fryktelig irriterende.... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 QUOTE (Sjefern @ 20/09/2004 : 18:16) Når jeg logger meg på forumet viker jeg å umiddelbart gå inn på "mine inlegg" for å se om jeg har fått noen svar på gamle poster. Dette er ikke lenger mulig pga denne 5 sekunders grensen dere har opprettet. DVS at jeg må logge meg inn, vente til hele siden er lastet, telle til 5 og så se på mine innlegg. Syntes dette er fryktelig irriterende.... skjer meg også noen ganger men du kan trykke Min assistent da Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ja men da ser du bare svar på innlegg du selv har startet. Det er jo ikke de jeg vil se. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Betyr serriøs fem sec så veldig mye? Kan være irriterende ja, men fem sec. Det er jo ikke no å vente. Endret 20. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Har også samme "problemstillingen" som trådstarter, jeg sjekker først mine innlegg og deretter nye innlegg. Men det er tross alt bare 5 sek, så det går greit. Før var det vel 10 sek, mener jeg å huske, og det var for mye. Jeg tror forresten hardforum har 60 sekunders begrensning... Det er å overdrive litt, spør du meg. Endret 20. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hehe... 60 sec Men jeg syntes alikevel disse 5 sekundene er irriternede. Er ganske så sikker på at dette er noe de har lagt inn i det siste. Det er 10 sekunder når du ikke er logget inn. Men det er jo forsåvidt greit. Endret 20. september 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Før var det 10 sekunder ja. Men 5 sekunder er fortsatt irriterende. 1 sekund er nok. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hmm... Hvis det var 10 sekunder før har jeg endret "surfevanene" mine her på forumet i det siste Jeg har ikke begynt å irritere meg over disse 5 sec før nylig. Men det kan da umulig kreve så mye av serveren (eller hva det nå enn krever mye fra) å sette ned denne grensen til 1 sekund. Det er et irritasjonsmoment som så lett kunne vært unngått. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Tror det er dere som roter litt... Grensen gjelder jo bare på søking. Dvs, hvis du laster forsiden, kan du laste "mine innlegg" hvor raskt du vil. Sikker på at du ikke har lagt bokmerke på en eller annen form for søk? (f.eks "siste 24 timer") Jeg kan i alle fall trykke på "Mine innlegg" i samme sekund som forsiden er lastet, og det er ingen grunn til at den 5 sekundersgrensen skulle slå til... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det gjelder bare søking ja, men da gjelder det "Mine innlegg", "Vis nye innlegg" og "Siste 24 timer". Det som er irriterende er når jeg feks. mener å trykke Mine innlegg, men trykker Vis nye innlegg isteden, og så automatisk på Mine innlegg... da kommer denne irriterende siden opp isteden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 På Mopedportalen (NEI, jeg henger ikke der.) har de 20 sekunders begrensning, jeg vil ikke akkurat si at 5 sekunder er noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor er det sånn 5 sekunders cooldown? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 QUOTE (Ongabonga @ 29/09/2004 : 08:37) Hvorfor er det sånn 5 sekunders cooldown? Fordi serveren/serverne er nok belastet fra før, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hopper ikke i taket. Kunne bare tenke meg å bli kvitt begrensingen. Er vel ikke så mye å be om å løse et så lite problem? De kan gjerne ha den på når man skal søke men ikke på "mine innlegg". Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Enig ned sjeferen. Rimelig sikker på at denne femsekunders tidsforsinkelsen ikke var tilstede for et par måneder siden. Ikke på "mine innlegg" i hvert fall. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Takk! Begynte å tro at det var jeg som var litt tussete. :!: Jeg var også sikker på at den var der for et par måneder siden. Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den ble borte, jo.. Fra den PC'n jeg sitter på nå skjer det ikke. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Nå har jeg funnet ut hva som skjer. Trykker du på forum på toppen av siden er det ingen slik begrensing. Men trykker du på forum over der du ser et utdrag av de siste innleggene er det 5sek begrensing. Da er det jo selvfølgelig bare å bruke linken på toppen av siden men jeg liker best den over inleggene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg