panybs Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hallo, ipoden min klikka for noen timer siden så nå er bilde fryst den slår seg verken på eller av.. hvordan restarter jeg den ? kasnkje det vil funke.. noen som har noen andre lure ideer å komme med er jeg glad for det.. har hatt den i noen uker og vil ikke gi den fra meg så siste utvei blir å sende den inn. klarer meg så vidt en dag uten musikk takk for alle svar Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hold de 2 mitterste knappene inne samtidig i 5 sekunder... Lenke til kommentar
panybs Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) det er snakk om g4 altså edit: saken er fiksa nå... den fiksa seg selv har mista den en gang i bakken og dylta den obti sykkelen var sikkert derfor Endret 20. september 2004 av panybs Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvordan restarter man den nye iPoden? Har prøvd å trykke inn de samme knappene som på den gamle, men det funka ikke.. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 det står i manualen som følger med skumleste den så vidt.. husker ikke hva det var jeg kan skrive det inn her men har ikke tid akkurat nå Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Slå Hold knappen på og så av igjen. Hold Select (knappen i midten) og Menu knappen nede samtidig i seks sekunder. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Slå Hold knappen på og så av igjen.Hold Select (knappen i midten) og Menu knappen nede samtidig i seks sekunder. Det funka det Thanxz Lenke til kommentar
SoRazI Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Slå Hold knappen på og så av igjen.Hold Select (knappen i midten) og Menu knappen nede samtidig i seks sekunder. hehe, hadde klart å vaska Ipodn, så kom det opp at den lada. men den funka når jeg restarta den som du sa å koblet den til dataen:D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Denne tråden er nesten 4 år gammel... -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå