sissoko Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mx900? Jeg har en Pb 15" med blåtann og jeg har lyst på ei mus som bare kobler seg rett på uten noe kjass med ledninger og hub'er. Så har jeg sett på Logitech's Mx900, og den har det jeg ser etter, men jeg lurer på om den oppdages og virker automatisk av Os'et eller kjører logitech noe proprietært slik at huben må kobles i? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Så vidt jeg vet er blåtannmusene til Logitech kompatible med Apple sin kontroller, så det kommer neppe til å by på problemer. :-) Lenke til kommentar
sissoko Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Logitech Etter å ha sjekket på logitech viser det seg at de ikke lager blåtann-drivere til mac. Selv om musa "virker", jeg er interessert i litt flere hendige funksjoner. Er det noen som har noen andre forslag til BT-mus utenom apple sin? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hmm, slenger meg på her, fins det noen bra BT-mus som ikke er for stor (altså som fint kan tas med rundt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har hørt mye bra om Radtech BT-500. De koster 555 på officeline.no, og er veldig små. Har tenkt å kjøpe en, så jeg kan skrive litt om den når jeg har kjøpt den. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Etter å ha sjekket på logitech viser det seg at de ikke lager blåtann-drivere til mac. Selv om musa "virker", jeg er interessert i litt flere hendige funksjoner. Er det noen som har noen andre forslag til BT-mus utenom apple sin? Bruker selv MX900 Bluetooth på både Mac og Win. Her fungere alle funksjoner, benytter meg IKKE av logitech sine drivere. De lager bare kødd, og i mitt tilfelle unødvendig uansett. Blåtann driver ligger jo uansett i systemet, å bruke tredjeparts er bare dumt. MX1000 har også offisiel Mac støtte. http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=9043 Endret 21. september 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dessuten kan man konfigurere musa med det ypperlige panelet USB Overdrive. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dessuten kan man konfigurere musa med det ypperlige panelet USB Overdrive. Fungere denne med Bluetooth mus? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Vet ikke? Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Vet ikke? Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Programmet heter tross alt USB Overdrive! Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Det var jo et veldig godt poeng. :-) Kan ikke en eller annen med blåtannmus teste, da? Endret 22. september 2004 av Zapchud Lenke til kommentar
endreinc Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg bruker ihvertfall Apple sin BT mus til min iBook, og den fungerer suverent. I tillegg er den jo nydelig å se på da..... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 MacMice blir BT-musen jeg skal handle meg. Eplehuset selger den, som eneste offisielle importør i Norge. Musen er _nettopp_ sluppet på markedet, men har eksistert i lengre tid som USB-mus. Musen har tre knapper (inkl. knappen på scrollehjulet), samt scrollehjul. Du får den i hvit/gjennomsiktig, eller aluminium-look. Sistnevnte velger jeg til min PowerBook. Musen kan skrus av når den ikke er i bruk, slik at man sparer batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå