tommy_sn Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei! Noen som vet om en god bittorrent klient som ikke er for ressurskrevende? Har Shadow Experimantal 0.3.7 nå, og den drar egentlig for mye ressurser. Noen som har noen bedre? Tommy! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Interresant tråd, egentlig. "Stabil" kan kanskje også være et kriterie? Har ABC, og syns den virker litt... Ustabil. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg bruker Azureus, denne er dønn stabil. Den bruker en god del ressurser, men grunnen til det er vel fordi at den er java-basert. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bruker torrenstorm og den er stabil her. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kjører Azureus på en P3 500 med 256MB uten problemer. Har vel bare opplevd krasj 1-2 ganger det siste halvåret, så den er veldig stabil. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Azureus er stabil ja, men som sagt trekker mye ressurser. javaw.exe har i enkelte tilfeller krypet opp til ~60-70MB minnebruk til meg, det er litt mye, nå ligger den på ~30MB det er mer normalt, men likevel mye. Ellers er ok, bruker ikke veldig mye prosessorkraft. Lenke til kommentar
Edefjes Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 så lenge du har nyeste java runtime filer så bruker det ikke så veldig mye... Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ? forstår ikke problemet.. azureus er stabil den krever kanskje noen ressuser. men minne er for min del det minste problemet. dessuten kan du jo bare skru azureus av akkurat når det passer deg. ! Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Azureus er stabil ja, men som sagt trekker mye ressurser. javaw.exe har i enkelte tilfeller krypet opp til ~60-70MB minnebruk til meg, det er litt mye, nå ligger den på ~30MB det er mer normalt, men likevel mye. Ellers er ok, bruker ikke veldig mye prosessorkraft. ikke mer? Min er oppe i 120-130MB, var det i går kveld ihvertfall... bruker azureus 2.1.0.4. Prøvde BitTornardo, men den var både tungvind og resurskrevende deluxe! Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 så lenge du har nyeste java runtime filer så bruker det ikke så veldig mye... Hvilken er da nyeste? Java 5 beta eller 1.4.2? Kjører ve. 1.4.2_X selv tror jeg.. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har dere noen linker til hvor da kan lastes ned å eller, så blir jeg svært fornøyd...hehe Gidder ikke bruke google idag, hehe.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Slapping. Skaff deg Opera, skriv "g azureus" i adresselinja Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bitcomet er den jeg er mest fornøyd med, har testet flere. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 !burst funker genialt! Enkelt og oversiktlig, og tar ikke mye resurser (hvertfall ikke på min maskin ) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Minnebruk kommer an på hvor mye data klienten må til enhver tid sjekke, så hvis du kjører 10 torrents samtidig vil naturligvis klienten din bruke relativt mye ressurser ... Jeg seeder en torrent med Azureus nå, og den bruker 20MB minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå