Gå til innhold

Nytt HK og CPU

Anbefalte innlegg

Jess, hallo... Greit, jeg innrømmer det! Jeg datt av utviklingen av pc i rundt juletider, og skjønner fint lite av alt når det angår forskjellige CPU'er osv. Har lest de guidene, men blir ikke serlig klokere av den grunn!

Min pc ble tat av lynet, og PSU ble knertet. Kjøpte ny. Men så oppdaget jeg at Pcen ikke ville på, noe som viste seg å være at CPU var gåen. Grunnen er nok at min Thermaltake Volcano 11+ tok kvelden, slik CPU brente opp. Så nå er jeg på utkikk etter ny CPU og HK.

Lurte på å skaffe meg Intel denne gangen. Eller AMD. Har vel tidligere erfart at AMD er billigst, så må nok gå for det?

Noen anbefalinger på HK og CPU? Gjerne fra AMD og INTEL? Må funke med min SATA hd!

(har en TwinMos PC2700 512MB brikke)

Takker for alle svar som kan hjelpe en forvirret mann!

(Sparer til bil, og har ikke tenkt å svi av for mye penger!)

Endret av evig bygger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Evt. sokkel 754. :)

greit nok alt dette her... men jeg skjønner ikke så mye av alt det derre prescot? og north"etlant".... kunne gjerne trengt eksempel på noe som hadde vært bra for meg, som trenger sata, raid, og har en ddr pc2700 non ECC(som snart skal skiftes ut, når der er mer cash å hente)

Gjerne et eksempel på HK? :)

Endret av evig bygger
Lenke til kommentar
Hva bruker du PC-en til?

Pleier å være et godt utgangspunkt. :)

hva jheg bruker den til? jo, tja... har jo dratt på et par LAN... skal på ByLAN... tenkte jeg måtte fikse den til da... driver mest med kopiering :).... når jeg spiller spill, så er det enten CS eller BF... egentlig ikke noe annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...