Roberto Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei, har kjøpt to nye viftere til kabinettet, et som skal under Power supply'en og et som skal 'nederst-til-høyre' (under på/av knapppen) så det jeg lurer på er; skal dem blåse inn eller ut? i så fall hvilken skal båse inn og hvilken skal blåse ut? Jeg har også en Alpha Pal8045, burde jeg prøve med blowing-in istedenfor? Har noen erfaringer med det? I såfall hva er fordelene og ulempene? Takk... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Suge luft inn lavt nede framme. Blåse ut høyt oppe bak... (Varm luft stiger...) :smile: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Blippblopp har rett ja.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Ok, takk for hjelpa, ser ut som at det funker...Motherboardet holder 23 grader stabilt... MEN prosessor vifta mi (ALPHA PAL8045) bør DEN blåse inn eller ut? (Jeg tror vifta heter noe med Delta) TAkk... Lenke til kommentar
hurst Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 vet ikke hva som er best ang vifta på alpha'n, men du kan jo bare prøve å snu den og se om det blir noen forskjell da :smile: Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 jeg har også alpha PAL8045 og har viften til å blåse-modus, mener å ha lest en plass at den kjølte lit bedre da, men det var bare snakk om 2°F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå