Gjest Slettet-r6gABdmpo9 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har aldri hørt om det. Noen som har noen erfaringer/informasjonModell: Gericom Webshox PerformancePå forehand takk Lenke til kommentar
guren Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja, jeg har en! Det er en 1,7 Ghz Celeron, men den er helt OK! Kjapp nok for meg, skarp og fin skjerm. Anbefales! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg tipper Vincent har vært på qxl og sett maskinen, og at guren er den som selger. Tenkte på at det kunne være samme person, men siden det ikke er lagt ut noen link så er vel det tvilsomt. Synest forresten mintepris på 3700,- for en bærbar med Celeron 1,7GHz er litt mye. Endret 26. april 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Må innrømme at guren sin første post er noe mistenkelig Har selv aldri vært borti merket. Får man jo ny maskin med mye bedre specs til kr 5995. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Må innrømme at guren sin første post er noe mistenkelig Har selv aldri vært borti merket. Får man jo ny maskin med mye bedre specs til kr 5995. Har ingen erfaring med det merket. Selvfølgelig får du en bedre en til høyere pris... so? 2300,- kan være mye for noen det (for studenter som meg f.eks). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå