K.O. Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har en pc med nvidia geforce4 mx 440 med agp 8x, og hver gang jeg skal spille nesten hvilket som helst spill, kan jeg spille i kanskje 2-4 min. også klikker maskinen, jeg har oppdatert grafikkkort drivere. Har til og med byttet ut hele kortet, men problemet er ikke borte. En sa at det har med oppsettet på maskinen og gjøre, og at en pc ikke kan brukes til spill OG "programmer, arbeid og lignende". Jeg har prøvd og formatere, innstalere ET spill, å spille det men det klikker for det. Noen ganger når pc'en har klikket, og jeg restarter den kommer det opp: Out of range H: 74 Ok V: (164,4) Det i parantes blinker. Når dette kommer opp må jeg restarte på nytt. Jeg vet ikke om dette har noe med saken og gjøre, eller om det bare er en reaksjon av "klikkinga" Vet noen hva dette kan skyldes, det er veldig irriterende og ha en pc som ikke funger ordentelig. når jeg la den inn til service på el-kjøp, sa de at ingenting var galt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 har ingenting med skjermkortet å gjøre, er rett og hz`en som er for høy for skjermen.. Lenke til kommentar
K.O. Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 den står på det laveste (60) Lenke til kommentar
elcabron Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Prøv å sette den ned til AGP 4, dette kan muligens hjelpe. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 sikker på at ikke pc-en blir overopphetet da? Lenke til kommentar
K.O. Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 hvor setter jeg ned agp'en?? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Feilen her er: elkjøp neida.. ta en tur i biosen så skal du kunne stille på agp'n Endret 24. september 2004 av kensyv Lenke til kommentar
K.O. Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 det nærmeste jeg finner å sette ned bios'en er å velge agp aperture size 32, 64, 128, eller 256, den står på 128............. Lenke til kommentar
K.O. Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 ????Er det riktig?? Lenke til kommentar
K.O. Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hello??? Anyone?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå