Gå til innhold

Ny pers på 60 meter!

b0berg

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du?

3000 under 12 min er vel egentlig et must hvis du skal kalle deg selv i god form :hmm:

Jeg personlig klarer det på under 12 min :p (husker ikke nøyaktig)

Ble 17 i dag :thumbup:

Jeg trener aldri, jeg bare jobber og spiller fotball på løkka. På ungdomsskolen ville dette tilsi en 6-er, ifølge min tidligere gymlærer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gangen jeg var i militæret.. eh.. ja

Løp 3000m på 12:55 når jeg kom inn i militæret, 13:25 når jeg var ferdig med militæret. Flyplasser er kjipe å løpe på. Endeløse sletter. Urk.

Fikk derimot tatt 2mx, 3mx og 2fy som jeg ikke hadde fra før i militæret. Brukte ca 3 uker + ca en uke på obligatoriske fysikkforsøk og fikk henholdsvis 5, 4 og 5. 4'rn i 3mx kom rett og slett av at jeg ikke hadde tid til å lese på statistikk og han jeg fikk hjelp av ikke hadde hatt statistikk.

Hadde en god del mer komplisert statistikk på høgskolen, da fikk jeg 1,5 (1 best, 4,1 stryk, 6 dårligste mulige karakter).

Verdt å nevne, høg.ing matten er hakket mer slitsom enn vgs matte. pensumet på 2vt tilsvarer 5timer/uken og man skal ha 20vt i løpet av et år. Hvis man skulle brukt like lang tid på matten på høgskolen som man gjør på vgs ville man da brukt 50 timer i uken... *ler* m.a.o du må lære deg å lære ting kjappere! ;)

Løp 60 meteren på 8,3 i militæret, personlig rekord før det ca 9,5 eller noe sånt. Ble helt paff...

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...