Gå til innhold

Ny pers på 60 meter!

b0berg

Anbefalte innlegg

Sprang 60-meteren på 7.94 idag! :) Best på skolen og betydelig bedring fra ifjor, da jeg sprang på 8.30 (holdt til 3.plass)

Men har lyst på friidretts-tilbud her i kommunen :/

Noen som vet hvor fort ungdommer på samlinger springer? Eller springer de 100meter kanskje.... Er 15 år :)

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Er bra det der. Samme som meg da jeg gikk i 10. klasse. En kamerat var med i NM i 60 m. for noen år siden. Han sprang vel inn til 3. plass med tiden 7.4. Var nok en smule mer nøyaktig måling enn hva det er på skoler.

Lenke til kommentar
Sprang 60-meteren på 7.94 idag! :) Best på skolen og betydelig bedring fra ifjor, da jeg sprang på 8.30 (holdt til 3.plass)

Noen som vet hvor fort ungdommer på samlinger springer? Eller springer de 100meter kanskje.... Er 15 år :)

Den tiden der er holder til å vere med i landstoppen i 14 års klasse. Men i 15 års klassen er det og god tid. Foressten er eg i landstoppen på 800m og 600m, og eg er 13.

800m= 2,20,14

600m= 1,40, ett eller annet.

This is true! :yes::D:love:

Lenke til kommentar

.. Og så meg da, som klarer 200m på 31,( noe ? ) og 60m på 8.94 ..

.. Trener aldri da, hakke hatt noen form for trening ( utenom gym og fritid ) på 5 år :mrgreen:

Gir egentlig f*** i gym karakter, men tenkte jeg skulle poste mine über skillz..

( ja, hele posten var ment som spøk ) :p

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

De springer nok helst 100m minst ja. Men i noen innestevner er det med 60-meter. Slik som inne-UM f.eks.

dette er de beste tidene i din klasse denne sesongen:

http://www.friidrett.no/friidrett/statistikk/g1504.htm

Som du ser er det veldig få tider i 60m fordi det springes sjeldent.

Lenke til kommentar
Foressten er eg i landstoppen på 800m og 600m, og eg er 13.

800m= 2,20,14

Bra da, hvilken klubb løper du for???

Jeg er 12 og går i BUL, har 30.35 på 200, 1.54.?? på 600 og noe herpa på 800 har ikke løpt det på leeeeeeeeeenge!

Har du hørt om Nicolai Hellerud??? Treningsvenn av meg, han skal jeg si det PWNZ! :D:w00t:

Lenke til kommentar
Foressten er eg i landstoppen på 800m og 600m, og eg er 13.

800m= 2,20,14

Bra da, hvilken klubb løper du for???

Jeg er 12 og går i BUL, har 30.35 på 200, 1.54.?? på 600 og noe herpa på 800 har ikke løpt det på leeeeeeeeeenge!

Har du hørt om Nicolai Hellerud??? Treningsvenn av meg, han skal jeg si det PWNZ! :D:w00t:

kewlt? Har desverre ikkje høyrt om han. Eg er 13 år. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...