Gå til innhold

Min mening, angående kategorien "søppel"

lugah

Anbefalte innlegg

Dette skrev jeg i posten om hvilken finger man skal bruke når man "scroller" Men i respekt av de "utrolig vktig postene" så starter jeg en ny thread der jeg ytrer min mening.

Nei seriøst, nå begynner det og bli for mye "dritt" poster her. Så fort en lagde en post om bruk av mus når han var venstre hendt så betyr ikke det at det er nødvendig med en post om hvilken finger man bruker når man skal scrolle. Nå mener jeg at jeg har hatt god tålmodighet, det er rett å slett alt for mye dritt her.

Selv om det er kategorien "søppel" så er det mye av dette som ikke er kvalifisert som "søppel" engang så.

Kan blant annet nevne noen poster jeg synes er helt horible som skulle vær slettet med en gang, det er jo også noen som har funnet det morsomt og bumpe de elste trådene her i forumet. Noe jeg har gått lei. Vi har jo "Teiteste ordene i verden", "Oreos - guds gave til mennesket", "det var Ikke straffe ", "Hva liker dere på spagettien deres ?"... der var bare noen av de. Nei nok er nok. Før så var det kvalitets poster her på forumet, nå synes jeg kvaliteten er borte, det er utrolig mye dritt her.

Jeg har ikke mange postene bak meg men har lest på forumet ganske så lenge, så jeg vet hva jeg prater om.

-Hva har man so3 til?

Skrivefeil kan forekomme

Endret av lugah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@lugah: Jeg skjønner at du er PR-kåt, men er det nødvendig å poste denne i først et innlegg, deretter under "testposter" og nå et eget emne?

For øvrig er jeg ikke enig med mye du sier.

Hehe, jeg bryr meg velgid lite om folk vet hvem jeg er eller ikke. Det bryr meg ikke i heletatt. Det er ikke derfor jeg er her på forumet, det er for og få svar på pm. jeg lurer på delta i diskusjoner etc.

Hadde ikke forventet at du skulle være enig, siden du startet den posten ejg kritiserte.

Men sikker på at det er mange andre som er enig med meg.

*Host hark* mye søppel her...

Overse det, så blir livet ditt mye bedre  :tease:

Har gjort dette ganske så lenge nå, og det gidder jeg ikke lenger.

Endret av lugah
Lenke til kommentar
Denne kategorien heter faktisk "Søppel", derfor finner du slike "drittposter" som du selv sier. Hva annet hadde du forventet deg?

Nei, seriøst? Der må jeg ha tatt feil. Hva tror du, såklart er jeg klar over det. Det eneste jeg sier er at jeg har gått lei all den dritten som er her. Det er altfor mye, bra at adawen stengte den siste tråden, godt noen skjønner det.

Lenke til kommentar
Denne kategorien heter faktisk "Søppel", derfor finner du slike "drittposter" som du selv sier. Hva annet hadde du forventet deg?

Nei, seriøst?

100% seriøst.

Der må jeg ha tatt feil.

Bra du ser det selv.

Det eneste jeg sier er at jeg har gått lei all den dritten som er her.

Du vet hvor døra er, du MÅ ikke være her. :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle svare på tråden angående hvilken finger man scroller med, før den ble stengt. Men heldigvis hadde du opprettet et par ekstra tråder slik at vi kunne si ekstra klart i fra om at søppel er for søppel.

Jeg ser overhodet ikke problemet i å stille spørsmål så lenge det har noen form hensikt. Er hensikten nysgjerrighet, synes jeg det er mer enn bra nok. Sånne tråder er i mine hjerner interessante uten at jeg har noen vitenskapelige formål eller noe, men jeg synes det er artig å se hvordan man er forskjellig fra mengden eller motsatt. Finner du slikt materiale uinteressant, har vi andre tråder eller andre kategorier – eller i verste fall andre forum. Den aller siste kategorien du burde klage på er uansett søpla på forumet. Jeg ser ikke hvordan denne tråden kvalifiserer til søppel – for søren; den er merverdig – men, vel, jeg har skjønt hva kategorien skal brukes til: Tråder som ikke har hensikt i å tilfredsstille seriøse professorer i hvite morgenkåper som krever fakta og objektivitet og intensjoner med røtter i vitenskapens fundamenter. Det er flott at forumet har et sted hvor man kan slå seg litt laus og slippe å bry seg om å være blodig seriøs hele forbanna tida. Postcounteren teller ikke postene her hvis det var det du syntes var urettferdig.

Husk: "One man's junk is another man's treasure." :tease:

(OT: Akkurat stengingen av den tråden var ikke verdens undergang, men jeg ser ærlig talt ikke grunnen. Brudd på retningslinjene? Ser ikke sånn ut. Jeg ser heller ikke noen begrunnelse for stengingen. Hva var galt med den og hvorfor får jeg inntrykk av at moderatoren stengte tråden fordi den ikke hadde noen interesse for den? Igjen, "one man's junk is another man's treasure.")

Det eneste jeg sier er at jeg har gått lei all den dritten som er her.

Jeg trodde: søppel = dritt, og at denne dritten din derfor var høyst relevant i denne kategorien. Seriøst? Finne deg en annen kategori? ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med deg lugah, men jeg henger ikke her, og derfor klager jeg heller ikke over det.

Når det er sagt, er det utrolig irriterende med 10-12 "Hva har du på skiva om sommeren når det regner?", "Hvilken brus er sortest?" og "Hva gjør du på toalettet?"-poster, blandt alle de informative innleggene under "nye innlegg" og "siste 24 timer". Skulle vært en måte å skille ut søppel-kategorien fra denne på, så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...