Gabriel Shear Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 -> Hvilken butikker er raskest å levere? Såg TV2 nettavisen hadde en test, men lurte på om noen hadde erfaringer? Snakker om denne testen: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article216712.ece Any1? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har gode erfaringer med Brafilm. De leverer veldig raskt, dog jeg kan ikke sammenligne med de andre, da jeg ikke har prøvd de. Du KAN få opptil 6 filmer i uken, dersom du er veldig rask til å se filmene. For mitt, og de fleste andres, vedkommende blir det 3 filmer i uken. Oversiktlig hjemmeside og et relativt godt utvalg har de òg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvis jeg har forstått det rett, setter man opp en liste med filmen man har lyst til å få tilsendt, kan ha et visst antall filmer liggende hjemme, og sender de inn når man har sett dem. Og med en gang de mottar filmene, sender de et tilsvarende antall filmer til deg igjen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Meldte meg forresten inn i Film24.no nå, med ti dagers prøveabonnement. Synes at 199 kroner mnd nesten MÅ være verdt det, siden jeg ELSKER å se film. Utvalget så veldig bra ut også. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis jeg har forstått det rett, setter man opp en liste med filmen man har lyst til å få tilsendt, kan ha et visst antall filmer liggende hjemme, og sender de inn når man har sett dem. Og med en gang de mottar filmene, sender de et tilsvarende antall filmer til deg igjen? Du har forstått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå