thejokerno Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei! Dama ska ha seg ny mobil og har sett litt på nokia 6610i. Mest pågrunn av prisen, hun ska ha en mobil til under 2000,- Noen som kanskje har denne her som kan si litt om den? Har fått med meg at det ikke er blåtann på den, men det er visst ikke så veldig heller. (trokke hu visste hva det var uansett.. ) Er det noen andre telefoner som kan anbefales til ca. 2000,-? Og det må visst være en nokia.. Hehe.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg har 6610i:) syns det er en grei telefon:) god respons plass til endel bilder,spill, meldinger.. uansett hva du måtte ønske:) domt uten BT men er en god telefon til den prisen:) det er det Endret 20. september 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
bmx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hold dere langt unna nokia 6610i hvis MMS er viktig. Den klarer ikke motta MMS over 45kB (de fleste telefoner takler 100 kB). Jeg opplevde ofte at MMS-symbolet snurret i hjørnet, men ingenting kom gjennom. Dette irriterte meg grenseløst etter en stund!!! Den støtter heller ikke lydfiler. Grr!! Halve poenget med MMS er jo borte da. Dessuten har den en irriterende susing under samtaler. Hvis man vil ha en god kameratelefon uten å betale skjorta, så ville jeg anbefale nokia 3220. Noen syns kanskje den ser litt barnslig ut, men den svarte modellen er ikke så aller verst. Kjøp ikke 6610i hvertfall... Lenke til kommentar
tundra Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 jeg har en 6610i, og jeg er forsåvidt fornøyd med den. liker spesielt godt menyen, og ikke minst radioen. den er topp. men det at det ikke går å motta lydfiler på mms er kjempekjipt. for det er veldig viktig synes jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Om hun ikke trenger radio, så ville jeg mye heller gått for 3220 fra nokia. Bedre skjerm og bedre kamera. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 enig med alastor, nokia 3220 er mye bedre, hvis ikke radio er viktig, men jegville uansett ha valgt 6610i, fordi 3220 virker så fjortiss aktig, som 3200! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) ***Slett*** Endret 21. oktober 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har ikke hørt om mye feil med denne telefonen, nei... Virker som man får mye mobil for pengene. Ikke ser den så verst ut heller.. Mangler selvfølgelig en del kjekke funskjoner (som f.eks BT), men det er ikke alltid det er så vesentlig... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Feilpostet. Dette hører hjemme under 'Hjelp jeg skal ha ny telefon'. Flyttes! Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Nokia 6610i er en bra telefon. Som sagt mangler den bt, men det teller lit hvis man vil ha en bra mobil til en bra pris. skjermen til 6610 er liten men lyssterk. Kameraet tar bra bilder. Den har polyfoniske ringetoner og alt det vanlige en telefon har i dag. Radioen gir fra seg god lyd. Hvorfor jeg vet alt dette er fordi jeg har testet 6610i for min far. Endret 22. oktober 2004 av robot Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Synes skjermen på N6610i er for liten og uskarp jeg. Har vanskelig for å se små detaljer på den. Bildene blir bra på ANDRE telefoner!! Nå kan du ikke forvente all verden av telefon til den prisen. Tror minne på telefonen er litt dårli også. Skal du ha en telefon med masse bilder og meldinger på, bør du velge en annen. Alle som skal ha ny telefon bør kjøpe en som støtter AMR-lyd (true tunes). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror minne på telefonen er litt dårli også.Skal du ha en telefon med masse bilder og meldinger på, bør du velge en annen. Den har ca 4mb, holder faktisk litt for de som ikke har så stort behov for å ha mange bilder! Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ok. Trodde den hadde like mye som forgjengeren, N6610,jeg. Det er en kompis av meg som har den. Men nå er no ikke 4 MB så veldig mye heller. Spørs på hva en vil ha inne på telefonen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Til det som er mulig med en 6610i, så er 4MB helt ok. Du skal jobbe meget hardt for å fylle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå