Claw_Server Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har en data her hjemme som jeg har installert cs dedi server på. Men jeg lurer bare på hvordan jeg får programmet RealVNC til å autostarte når jeg starte windows xp proffesjonal Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 legg en shortcut i "Startup" folderen i start-programmer menyen. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Installer det på nytt, huk av "Register realVNC service" og "Autostart realVNC service" Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 legg en shortcut i "Startup" folderen i start-programmer menyen. start up folderen ? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Installer det på nytt, huk av "Register realVNC service" og "Autostart realVNC service" Glem startup folderen. I dette tilfellet gjør du som det står i sitatet Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Startup folderen (eller i norske versjoner av Windows kalt Oppstarts-mappen) er en mappe du finner i Programmer-mappen på Start-menyen. Alle filer som ligger i denne oppstarts-mappen blir lastet når du logger på maskinen. Lenke til kommentar
Claw_Server Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Startup folderen (eller i norske versjoner av Windows kalt Oppstarts-mappen) er en mappe du finner i Programmer-mappen på Start-menyen. Alle filer som ligger i denne oppstarts-mappen blir lastet når du logger på maskinen. Aha tøft nå vet jeg det også. Tusen takk.. Lærer mye av å sende inn emner i forum gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå