baRs Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har pløyet gjennom forumet og funnet litt om spilling, men ikke noe utdypende. Planen er at jeg med tiden skal investere i en 15' powerbook. Spill jeg kommer til å spille er BF1942, Generals, WC3 og Raven shield. Det er forøvrig de titlene jeg vet om som passer meg. - Vil en pb 15' med 1.33 Ghz cpu fungere eller må jeg opp i 1.5ghz? - Minne. går det greit med noen lunde oppløsning i feks. BF1942 og ravenshield med 768mb minne? - Vil jeg oppleve lagging generelt? - Vil min win lisens til BF1942 fungere på mac? - Noen som har noen erfaringer med disse spillene? - Har jeg noen nye titler i vente ang. spill (som sikkert krever mer)? Fint om noen vil bidra med noen ord! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Windows-versjoner funker som regel ikke på Mac. Du burde kanskje investere i x86-hardware om du ønsker å spille... (Som vi har idiskutert en del i det siste, så wr ikke Mac noen Gamer-plattform. Og om du ønsker nye titler, og det å kunne spille dem mens de enda er "hot", så er nok Windows ting. Sorry. Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kjører WC3 stort sett greit i 800x600 her (Tower Defense høgger uansett men vil spille lengst mulig) 768 RAM er OK. 256 _ER_ lite, men jeg har da spillt WC3 på det også. Du må jo prøve UT2004. PB12" 1,33 GHz Nvidia GeForceFX GO5200 768 MB RAM. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Til alle sin informasjon så gpr ikke Generals flytende på en 1,5ghz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå