Elensar Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har i dei siste månadane ikkje vært så særleg flink i å få med meg det som skjer i data verden...har det skjedd noko spess? noko som eg burde ha fått med meg? tenker da på hovedkort og prosessor. Det har vell ikkje skjedd noko nytt innan skjermkorta...eller? Skjønner ikkje bær av dei nyheitene som er på hardware.no for tida takker for alle svar Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg vet ikke hvor mye du har fått med deg men. Hovedkort: Amd baserte kort har fått støtte for PCIe Skjermkort: nye kort er rad x800 og nvidia 6800 CPU: AMD: FX-53 er forholdvis ny og passer til både sokkel 939 og 940 Intel har kommet med LGA platformen ++ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) hmm, alt det der har eg høyrt om men ikkje LGA plattformen til intel... Endret 20. september 2004 av Zernick Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Her er en Link Som du ser går de helt opp til 3.6 ghz. Mange som venter på en 4ghz versjon. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Her er en Link Som du ser går de helt opp til 3.6 ghz. Mange som venter på en 4ghz versjon. nice Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg vet ikke hvor mye du har fått med deg men. Hovedkort: Amd baserte kort har fått støtte for PCIe Skjermkort: nye kort er rad x800 og nvidia 6800 CPU: AMD: FX-53 er forholdvis ny og passer til både sokkel 939 og 940 Intel har kommet med LGA platformen ++ Delvis rett.. Ryktene sier at ATI har levert et chipset med PCIe-muligheter til diverse produsenter, samt at VIA og SIS ikke er langt bak med et konkurrerende chipset. Ingen av de er ferdigstilte offisielt sett ennå, men ryktene sier at slutten av Q4 kan være et tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå