PcT Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Dette er en ny pc (1 uke gammel) problemet er at når jeg starter pcen reagerer ikke skjermen...!!! Forrige gang dette skjedde bytta jeg skjerm og fikk det til å funka og så bytta tilbake igjen og dette har funket i 4 dager... Når jeg skudde på pcen istad skjedde det samma... og jeg bytta skjerm osv men denne gangen funka det ikke Er det noen som har hatt det samma problemet som meg? og hva kan jeg gjøre??? (hvis det er skjermkortet som er ødelagt er det ikke så farlig! Nytt kommer imorra) jeg bruker et Radeon Sapphire 9200se 128mb! Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 er skjermen helt god da? ingen bøyde eller knukkete pinner? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det er noen men har rettet på disse! men den andre skjermen funker ikke der heller!! (den skjermen sitter jeg på nå og den funker!) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ingen pinner som sitter fast i porten p åskjermkortet da? høres ikke helt godt ut med de pinnene. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 kan jo alltids sjekke! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Var ikke det nei! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Prøv og slå av strømen til størmfosyninga, la den stå av i ca 10 sek og så slår du på stømen, slår på pcen og håper på det beste Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Tester nå! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det funka heller ikke! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Den reagerer ikke i det hele tatt!!! (bør jeg vente til imorra og sette inn det nye skjermkortet før jeg blir lei meg?) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ingen som vet noe!?! Er helt utafor av sorg...! men imorra når det nye kortet kommer... før jeg bruker det må jeg vel fjerne driverne? som med andre ord er umulig uten skjermbilde.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå