chokke Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når det kommer vel å merke... nei spiller ikke warez. Men når det kommer er det bare å kjøpe spillet, instalere/registrere seg så velge en server å spille? Eller må man registrere seg i "klaner"? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Regner vel med at man ikke må registrere seg i noen slags klan. Det eneste jeg kan tenke meg, er at du kjøper spillet, legger det inn, starter det opp - og får beskjed om at det må patches. Etter patchingen er gjennomført, er det bare å velge server, create character og spille. Sånn det pleier å være hvertfall. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du må også starte opp en account slik at blizzard kan trekke fra månedsbeløpet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du må også starte opp en account slik at blizzard kan trekke fra månedsbeløpet Selvsagt! En liten, men ytterst viktig detalj jeg glemte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå