Prnkstr Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Etter en glimrende 14 dagers trial bestemte jeg meg for å kjøpe selve spillet...og bare det i seg selv var ingen enkel afere da samtlige spillbutikker og onlinebutikker i norge er kjemisk resnet for dette. Med jeg kom tilsutt over et eksemplar og bestilte det. I posten min kom det og spent som jeg var på at jeg nå endelig skulle få lov til å fortsette mitt eventyr fant jeg kjapt fram til cd keyen som jeg trengte. Tastet den inn, men SÅ! "Sorry - The account key has already been registred" WTF!? Sorry? Den holder ikke! Prøvde så på en annen konto bare for å skjekke at det ikkevar noe galt med min, men samme skjedde der..... Nå jeg er HELT sikker på at pakken IKKE har hvert åpnet da den kom i uskadet orginal plastembalasje til meg. Så NOE muffins er det her. Noen med smarte råd? Har lett litt i forumet deres men kan ikke si å ha kommet over en guide for akkurat dette problemet... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Dette er et problem som SOE er kjent med. Det stod noe om dette på hjemmesia til dem for ei lita stund tilbake. Hadde du søkt litt bedre etter på hjemmesia dems så hadde du funnet fram til dette. Endret 20. september 2004 av DataChild Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bare å få ny per email tar ikke mange dagene, er tilogmed post om det her på forumet. *offtopic hvilken server er du på? hvis du er reb og på eclipse sjekk sigen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå