Malevolence Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vel, jeg tentke å kjøpe meg et TT Big Water-sett, men jeg har ikke sett noen nettbutikker som har det inne? Vet noen om en nettbutikk som har det inne? Evt også gjerne gpublokk Lenke til kommentar
razer Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 TT Big Water Et par butikker som har de oppført, vet ikke om de er på lager dog.. Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) PS Data har dette settet, de har i tillegg gpu blokk. Er også billigst for øyeblikket. Gå på casemod eller produktnyheter for å finne det. MPX har også settet. Edit: razer rakk å svare før meg... Endret 20. september 2004 av Hybrid_g33k Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 spørsmålet var strengt tatt om en butikk som hadde det INNE (på lager) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 spørsmålet var strengt tatt om en butikk som hadde det INNE (på lager) Haster det så veldig? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tror ikke den har kommet til Norge enda... Bare å smøre tjukt på med tålmodighet Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 egentlig.... viftekontrollen på volcano 9en min har gått til helvete... dvs at den på full hastighet... det er ganske bråkete Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 egentlig.... viftekontrollen på volcano 9en min har gått til helvete... dvs at den på full hastighet... det er ganske bråkete Da er det godt forstålig! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette omhandler vannkjøling, ikke luftkjøling. Flyttes. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 hmmm, feilpost da... uansett, nå er bigwater forsinket til 3 november!!! får aldri noen butikker inn den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå