Remo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg leser stadig vekk om at folk henter varene selv i f.eks. Sandefjord. Finnes det noen webshoper i Stavanger området hvor dette er mulig? skrivleif Endret 20. september 2004 av Remo Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du har Startit og Jæren Data, men de er etter hva jeg har hørt dyre. Småting kjøper jeg gjerne derfor når jeg er hjemmom på Østlandet Nei, alt-i-alt har jeg funnet ut at det beste er å bestille fra nettet, evt. sammen med noen om man skal ha noe smått bare. Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 HCS har butikk i Sandnes Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jæren Data er svindyre. Har bare kjøpt minne hos startit i hillevåg. De kan det de holder på med, selv om de ikke har den beste websiden... Deal.no er på Lura ved siden av knoksen... Hva er HCS? Lenke til kommentar
dreden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) StartIT er patetiske! Patetisk dyre! Hehe! Endret 17. oktober 2004 av dreden Lenke til kommentar
dreden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 StartIT er jo en butikk, så ting blir ikke billigere fordi du bestiller dem på internett. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Aktive It i Randaberg sentrum kan og nevnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå