Foxtrot Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvordan kan jeg få raskest måte kontakt med en moderator? Dette gjelder posting av en tråd der jeg ikke vet hvor jeg kan poste det. Jeg kan jo nevne det her at det gjelder spørsmål ang. mpeg dekoderkort. Jeg kikket gjennom alle kategoriene uten at jeg fant ut det stedet den posten hører hjemme. Noen av oss vil gjerne poste riktig. Jeg håper ikke at denne her er postet feil. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Post hvor du synes det er riktig og skriv i posten at du ikke er sikker på om dette er i rett kategori. 'Annet om hardware' burde vel gå greit siden det dreier seg om et tilleggskort. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Som LarsC skriver, skriv der du mener det passer best, og rapporter så tråden selv. Moderatorer vil så ta en titt og evt. flytte til riktig kategori når de har tid. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Moderatorer er også markert med gørrnt og rødt i lista over aktive medlemmer på hovedsiden. Send en PM til en av de som er der så er det en brukbar mulighet for at de fortsatt er online Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Takker så mye. :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Noen av oss kan også kontaktes via MSN - se profilen vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg