Armalite66 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 En i familien har fått noe inn på maskinen jeg ikke klarer å fjerne. Programmet lager en search bar under adresselinjen i IE, den fikk jeg bort. Det som henger igjen nå er en bar som popper opp under startlinjen når du starter IE, i tillegg til en reklame pop-up. Screenshot av bar'en som dukker opp under startlinjen: Verken Lavasoft Adaware, Spybot S&D, eller Norton Antivirus har funnet programmet. Noen som vet hvordan man får bort dette? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Noe som fulgte med Messenger +? Endret 20. september 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Aner ikke hvor/når det kom fra, da det er PC'en til en i familien som er "infisert". Håpet på at noen kjente igjen bar'en fra screenshot'et. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har du noenlunde god peiling på data? Da kan du laste ned HijackThis. Rimelig sikker på at det vil kunne fjerne problemet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kjenner igjen den altfor godt, spyware doctor fjernet min bra bra Lenke til kommentar
NoRwAy_1 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Anbefaler deg en tur inn på spywarefri Der har du endel online program for fjerning av møkk.....dersom dette ikke fjerner møkka anbefaler jeg deg en tur inn på forumet dem's..... Mvh NoRwAy Lenke til kommentar
Sunseeker Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Jeg hadde akkurat samme problem etter jeg ble lurt av en fyr til å installere MSN Plus... Som jeg trodde var et MS produkt... Hverken AdAware eller S&D fjernet fandenskapet, men searchbaren forsvant da jeg avinstallerte MSN Plus fra Add or Remove programs. Endret 21. september 2004 av Sunseeker Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 MSN Plus installerer det der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hmmmm, har msn plus nå, men aldri sett noe til den, hadde msn plus sist gang, kom et par ganger bare Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har hatt noe liknende før... prøv denne linken: http://www.mysearchnow.com/help.html#toolbar Lover ingenting, men prøv! Ellers er Opera både tryggere, raskere og bedre. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
NoRwAy_1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det kommer opp spørsmål om den skal installere searchbar under installasjonen av msn plus....IKKE velg den..... Av-installer msn plus om du har fått den og installer på nytt.... Mvh NoRwAy Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 er det det de kaller sponsorprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå