bulldog Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei! Skjermkortet mitt tok kvelden i forigårs, så da må jeg ut og handle. Problemet er at PSU'en i kabinettet mitt (HP-Pavillion) ikke trivdes veldig godt med 9700pro-kortet jeg hadde. Trenger også plass til mer enn to harddisker. Derfor tenkte jeg å beholde innmat og kjøpe dette: LianLi PC65 usb Fortron/source PSU og dette Asus V9999 GeForce 6800 GT 128MB DDR AGP Totalt 5290. Noen bedre? Endret 20. september 2004 av bulldog Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har nå bestilt kabinett + PSU, men skjermkort er det verre med. Det er jo ingen som har noen 6800GT-kort på lager!!! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 joda pyton.no har det inne link Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 joda pyton.no har det inne link Nja.. Ifølge prisguiden her på hw har de det. ifølge pyton har de det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå