g0dzelf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg kjøpte en ny Western Digital 250 GB HD for noen uker siden. Når jeg fikk den gikk det fort å legge over og unzippe osv. Nå tar alt veldig lang tid, alt annet går også veldig sakte når jeg pakker, unzipper feks. Hva kan problemet være ? MHV Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kan jo prøve med defragmentering. Mulig det kan være ødelagte sektorer på HD`n Har hatt en haug med WD hardisker,alle har røket. Har begynt å kjøpe Maxtor,for meg så virker det som bedere hardisker. Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har du sjekket at det ikke er andre programmer som bruker opp resursene. Sjekk hvor mye av cpuen som er i bruk. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Etter kvart som du bruker disken din og fyller den opp blir den tregere.. Da har den mer å lete gjennom for å finne en spesifikk fil f.eks Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kan jo prøve med defragmentering.Mulig det kan være ødelagte sektorer på HD`n Har hatt en haug med WD hardisker,alle har røket. Har begynt å kjøpe Maxtor,for meg så virker det som bedere hardisker. Var WD-diskene dine tempererte? Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sjekk om diskene kjører som DMA eller PIO Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kan jo prøve med defragmentering.Mulig det kan være ødelagte sektorer på HD`n Har hatt en haug med WD hardisker,alle har røket. Har begynt å kjøpe Maxtor,for meg så virker det som bedere hardisker. Var WD-diskene dine tempererte? Har lian li tower med vifter i bunn/front,og harddiskene ligger rett bak. Bruker ett program som heter speedfan,det viser en temp på 28-30 grader,så det er ikke att de er gått varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå