Cursio Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har hatt problemer tidligere når jeg har installert en piratversjon av dette spillet i XP. Har tenkt å kjøpe det i butikken nå, men fungerer det i xp? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kjøp det å prøv Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ja, mitt gjør i alle fall det. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Gidd a. Hva mener du med det? Er 99 kr så forferdelig mye penger? eller var det så tragisk at jeg hadde spilt en piratversjon? :!: Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 på esken står det bare at det krever 95/98... trikset er å slette en .dll fil etter du har installert for å få det til å funke i XP. prøv å søk på nettet hvis du ikke får det til... altså: ja, det funker i XP Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 vet ikke om det er så bra og slette .dll fil,men jeg fant en løsing på problemet.lastet ned Application Compatibility Toolkit og startet spillet fra det proz. da fikset det auto dll fila som skapte problem ! http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Takker for svar! Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 bra du fikk fiksa det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå