abene Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvordan overleve XP SP2? Du har installert Service Pack 2 for Windows XP men får bare problemer. Hva gjør du? Hvilke alternativer har du? Her får du en rekke tips. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Rilmelig tynn guide må jeg si. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Rilmelig tynn guide må jeg si. Så enig, så enig! Hadde forventet å få svar på de problemene jeg har, og ikke bare "avinstaller sp2". Det kunne morra mi ha fortalt meg.. Nei dette må gjøres bedre! Lenke til kommentar
G Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det er bedre med noe tynt enn ikke noe i det hele tatt synes jeg. Bra at sånne problemer blir tatt tak i. Det kan jo hende de har planlagt noe mer om temaet etterhvert. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 men burde jeg installere den? har ikke gjort det så langt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg installerte SP2 i går, og fikk bare trøbbel. Kom ikke inn i programmer, kom ikke på nett, etc.etc. Tok systemgjennoppretting til SP1, og nå funker maskinen gulle godt. Har mine tvil om jeg ønsker SP2 i fremtiden. Hvorfor lager de en oppgradering som skaper trøbbel for en stor del av brukerne? Amatørmessig fra Microsoft ! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skjønner ikke at så mange har problemer med sp2? instalert og nå er alt som før, det eneste jeg legger merke til er at det er en pop up stopper på ie. Ellers fungerer alle spill og programmer Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg installerte SP2 i går, og fikk bare trøbbel. Kom ikke inn i programmer, kom ikke på nett, etc.etc. Tok systemgjennoppretting til SP1, og nå funker maskinen gulle godt. Har mine tvil om jeg ønsker SP2 i fremtiden. Hvorfor lager de en oppgradering som skaper trøbbel for en stor del av brukerne? Amatørmessig fra Microsoft ! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg installerte SP2 i går, og fikk bare trøbbel. Kom ikke inn i programmer, kom ikke på nett, etc.etc. Tok systemgjennoppretting til SP1, og nå funker maskinen gulle godt. Har mine tvil om jeg ønsker SP2 i fremtiden. Hvorfor lager de en oppgradering som skaper trøbbel for en stor del av brukerne? Amatørmessig fra Microsoft ! mange har nok problemer siden de ike har nyeste driver osv, og det blir man jo anbefalt av ms om p sjekke før man bruker sp2. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg installerte SP2 i går, og fikk bare trøbbel. Kom ikke inn i programmer, kom ikke på nett, etc.etc. Tok systemgjennoppretting til SP1, og nå funker maskinen gulle godt. Har mine tvil om jeg ønsker SP2 i fremtiden. Hvorfor lager de en oppgradering som skaper trøbbel for en stor del av brukerne? Amatørmessig fra Microsoft ! mange har nok problemer siden de ike har nyeste driver osv, og det blir man jo anbefalt av ms om p sjekke før man bruker sp2. burde egentlig ha vært en sånn scanne prosess før den ble innstallert. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Både ja og nei, det hadde sikkert ikke kostet mye for ms, men så er det jo vi som instalerer som har ansvaret for å holde dette driver styret oppdatert. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Både ja og nei, det hadde sikkert ikke kostet mye for ms, men så er det jo vi som instalerer som har ansvaret for å holde dette driver styret oppdatert. men om man har automatiske oppdateringer på, så vil man jo få den nedlasta uansett. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 men om man har automatiske oppdateringer på, så vil man jo få den nedlasta uansett. Lastet ned ja. Men man må faktisk klikke litt med musa for å installere den . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sant det, men uansett hva ms gjør så har vi forbrukerene "plikt" til å gjøre slike enkle ting som å oppdatere drivere osv. Tror ikke ms sender ut en sp bare for at den skal lage kluss, de er for proffe til det, men det er mange som ikke vet hva de driver med og velger å legge skylden på ms og andre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Har alle de nyeste driverne, oppdaterer jevnlig, så det kan jo ikke være det som er problemet. Det som derimot kan være problemet, er programmer som kommer i konflikt med xp etter at man har installert SP2, men hvorfor må jeg ofre programmer som jeg liker å ha på maskinen (var inne å så på en liste over progs som ikke kunne kjøre/ikke er kompatible med SP2/eller som kan komme i konflikt med/ o.s.v. Det er litt arrogant å påstå at folk ikke har peil fordi de får trøbbel med maskina, alle kan støte på problemer selv KONGEN av pc! Jeg skal prøve å avinstallere det det gjelder, så vil jeg installere SP2 en gang til, for å se hvordan det går da.. Endret 22. september 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå