LilleG Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Hei. har sikkert feil postet denne, bare lurer på om jeg kan få noe klarere/bedre bilde på tven ved bruk av tv-ut. Er det vits og kjøpe nye dyre kabler, skjermkorte jeg bruker er et 6800 GT. Takker for svar Endret 20. september 2004 av LilleG Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvor lange kabler bruker du? Hvis de ikke er lange så er det ikke noe vits og kjøpe dyre kabler... Foresten hva bruker du tv-ut til? spill eller film? /Cyrus Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Hvor lange kabler bruker du? Hvis de ikke er lange så er det ikke noe vits og kjøpe dyre kabler... Foresten hva bruker du tv-ut til? spill eller film? /Cyrus Takk for svar. jeg bruker det til og se filmer og kanskje litt surfing på natten. bare det at skriften er så rar Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du kan ikke få noe bedre kvalitet på skriften. Skriften er uklar pga at vannlige tv'er har lav oppløsning. Hvis du ønsker å få klarere må du nok kjøpe en LCD-tv noe som støtter høy oppløsning, og du vil få samme klare tekst som på pc-skjermen din Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Vist jeg kjører Pc-Skjermen på 800x600 så er det jo klart bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå