Lintvedt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har kanskje tenkt til å kjøpe et nytt kabinett. Jeg skal ha det råeste av det råeste. Har vel kanskje tenkt å modde det litt, men ikke mye. Hva syntes du er det råeste av det råeste? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har endret litt på headingen din. Pass på at du formulerer deg litt bedre når du starter en tråd! "Umulig" å svare på spørsmålet ditt Smaken er som baken, og den er som kjent delt. Det finnes jo et hav av kabbiser å velge mellom, så kikk deg litt rundt på nettet. Det er jo du sjøl som til syvende og sist skal avgjøre. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Joda, veit det Men lurte på hva dere mente? For eksempel noen syntes det er tøft å modde, mens andre ikke. Thermaltake eller Lian Li? Andre produsenter som er bra? Endret 20. september 2004 av -Xc4- Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nå prater jeg generelt: Lian Li er utrolig pene, men de har en høy prislap, da.. Det er også noen leponter som er pene;) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tja hva med "stacker" fra cooler master . slett ikke dumt det kabinettet . Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Selv liker jeg Lian Li. Men har akuratt nå Thermaltak Xaser III! Men jeg ønsker litt mer stil, så vurderer Lian Li. (¤skjekker ut lepont og coolmaster¤) Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Skjekk ut silverstone kabinettene hos komplett, det er kabinetter i klassen til lian li, meget pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå