radiated Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mente nå å tro at datautstyr er tollfritt Datautstyr er tollbelagt. Lydkort er tollfritt, men du må selvfølgelig betale 24% moms. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mente nå å tro at datautstyr er tollfritt Datautstyr er tollbelagt. Lydkort er tollfritt, men du må selvfølgelig betale 24% moms. Takk! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mente nå å tro at datautstyr er tollfritt Datautstyr er tollbelagt. Lydkort er tollfritt, men du må selvfølgelig betale 24% moms. Så hvorfor forstod ikke tollvesenet det da jeg kjøpte lydkort fra statene? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Men kanskje trådstarter skulle vurdert et M-Audio Audiphile 2496? De er skikkelig billige på procom.no fortiden så det finnes ingen gode unnskyldninger for å ikke vurdere det.... Jeg har vurdert det. Men 0404 er mye bedre ifølge guruer på head-fi.org. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Mente nå å tro at datautstyr er tollfritt Datautstyr er tollbelagt. Lydkort er tollfritt, men du må selvfølgelig betale 24% moms. Så hvorfor forstod ikke tollvesenet det da jeg kjøpte lydkort fra statene? De definerte det vel som datautstyr istedet for opptaksutstyr. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er det noen som har funnet en plass de selger M-Audio Revolution 5.1 eller reviews av det ? Jeg hadde litt lyst på 7.1 kortet men likte ikke helt høy cpu bruk i spill, 5.1 kortet skal visst bruke mindre cpu pga. ny dac. Lenke til kommentar
klo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det noen som har funnet en plass de selger M-Audio Revolution 5.1 eller reviews av det ? Jeg hadde litt lyst på 7.1 kortet men likte ikke helt høy cpu bruk i spill, 5.1 kortet skal visst bruke mindre cpu pga. ny dac. Ser ut som Procom får det inn snart. Lenke til kommentar
thingul Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jepp jeg mailet de og fikk svar Ett stk. M-audio revolution 5.1 er herved bestillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå