mikaelt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Noen som vet det? Hva blir nytt i forhold til XP? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Longhorn skal komme i slutten av 2006, her kan du lese mere om det. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Faktisk så kommer longhorn til å bli en "del" av winxp... de kommer til å slippe mange av "nyvinningene" tidligere enn planlagt for at det kan legges inn i winxp... tror det er noe press fra leverandører som vil ha ut en ny versjon av windows tidligere enn MS hadde orginalt planlagt å gi ut longhorn.... så du kan si vi får først en nedstrippet versjon, kanskje som en service pack til XP... å så kommer longhorn til å bli gitt ut, å så noen år etter der igjen kommer longhorn server med winfs... Du kan lese mer om det inne på www.winsupersite.net. han har greit med peil... Ellers så kommer longhorn til å bli gitt ut i 2006 ja, men det eneste nye, så vidt jeg veit nå ihvertfall, kommer til å være WinFS - det nye lagringssystemet til MS. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ellers så kommer longhorn til å bli gitt ut i 2006 ja, men det eneste nye, så vidt jeg veit nå ihvertfall, kommer til å være WinFS - det nye lagringssystemet til MS. Den versionen av longhorn som kommer ut i 2006 kommer antakeligvis til å komme uten WinFS - http://www.itavisen.no/art/1304278.html Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det stemmer det ja... Skriver litt fort så jeg er ikke helt med på hva jeg egentlig skriver bestandig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå