Vegard87 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt skjermkort, mitt GF 5200 er ikke så utrolig bra , jeg ønske i samme slengen og ta en overhaling av pcen. Problemet er at jeg ikke har et så alt for bra hovedkort. Det støtter kun AGP 4x. Så jeg har noen spørsmål. Har sett mange si at det ikke er så stor forskjell mellom AGP 4x og 8x, er det andre ting jeg kan se på når jeg ser på hovedkort (annet en at jeg kan bruke hardwaren på det?) Hvor mye har egentlig hovedkortet å si? Kan jeg bruke en PC533 prosessor på et 800mhz hovedkort? Må jeg formatere hvis jeg bytter hovedkort? Blir det noe tull med XP-aktivering? Er dette hovedkortet noe bra? Komplett - Hovedkort Endret 20. september 2004 av Vegard87 Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det hovedkortet du har valgt passer bra. Du kan godt bruke en prosessor med 533 MHz bus på et kort som støtter 800 MHz. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 ingen som vet noe om det med XP ? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 svært lite svar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå