Janivars Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 OMG, jeg fikk vist 4 * 256 minne på pcn min. Var sikker på at jeg skulle få 2 * 512. Når jeg skal bytte ram neste gang så må jeg ut en brikke.. stygge dell az.. sleipe er de.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jeg ville klaget uten tvil dette gir deg en betydelig ulempe ved senere oppgradering tankeløst av et så stort firma som dell Lenke til kommentar
Folo Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Dette velger du selv under konfigurasjonen. Dersom du har valgt 2x512 og har fått 4x256 kan du klage, har du ikke valgt noe har du lite du kan klage på. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 her burde uansett dell vist serviceholdning og gitt han 2x512 uavhengig av hva han har bestillt fordi det er dell som er "experten" her og burde dermed visst bedre syns det er totalt tankeløst av dell og ikke opplyse om at å sette inn 4x 256 gir deg begrensede muligheter for oppgradering. Dell burde anbefale kunden å sette opp 2x512mb. hmm har ikke dell et slogan som sier at du ikke skal få mer enn du behøver Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 her burde uansett dell vist serviceholdning og gitt han 2x512 uavhengig av hva han har bestillt fordi det er dell som er "experten" her og burde dermed visst bedre syns det er totalt tankeløst av dell og ikke opplyse om at å sette inn 4x 256 gir deg begrensede muligheter for oppgradering. Dell burde anbefale kunden å sette opp 2x512mb. hmm har ikke dell et slogan som sier at du ikke skal få mer enn du behøver Ja, maskinen er ik levert inn til reperasjon enda. ( det er noe gærlig med den oxo) Så kan jo be dem om å ta ut rammen og putte inn 2 * 512, er rimelig sikker på at det var det jeg bestilte az.. ! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Feilpostet, stenges og flyttes til feilpostet. Ellers har du vel svar nok for videre handling og. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg