John Deere Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har et POV 6800 GT, som jeg har klokka med coolbits. (420, 1.2) Dette har ligget stabilt i 2 mnd nå. Den siste uka, etter jeg bytta kabinett har jeg fått et problem. Problemet er at den såkalte minneklokkefrekvensen (core) resetter seg til default (1,0)hver gang jeg starter maskina.. Dette er forbanna iriterenede i lengden. Dette skjer enda jeg har krysset av for "bruk disse innstillingene ved oppstart" i coolbits. Derimot kjerneklokkefrekvensen forblir urørt på 420 ved restart. Hvordan kan dette problemet oppstå av å bytte kabinett.. Er sikker på det ikke er et tempratur problem. Strømforsyninga er mer en stor nok. Har prøvd med flere drivere. Noen forslag på hvor feilen kan ligge? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kan du ikke prøve med f.eks Rivatuner? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ja da har jeg prøvd Rivatuner, og problemet er det faktsik enda.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ingen som leser sticky-tråder? Gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå