Gå til innhold

Antec truepower vs Thermaltake purepower

Anbefalte innlegg

Lurte å hvilken som var bst, tenkte å kjøpe enten thermaltake pp 410w og avantech kabinett, eller Antec Plus1080AMG 430W True Power, ca samme pris, ser at antec er mye dyrere, men det dyre er ikke alltid det beste, men jeg får jo et mye bedre kabinett med antec også da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte å hvilken som var bst, tenkte å kjøpe enten thermaltake pp 410w og avantech kabinett, eller Antec Plus1080AMG 430W True Power, ca samme pris, ser at antec er mye dyrere, men det dyre er ikke alltid det beste, men jeg får jo et mye bedre kabinett med antec også da.

Jeg har lite erfraing med thermaltake (bortsett fra at de støyer) men jeg vet at

antec står for kvalitet.

Lenke til kommentar

Den thermaltaken har 120mm vifte, og lager ikke mer enn 21 dba tror jeg det var. skal kjøpe vannkjøing, så det må være stille, men det står low noise elns på antec så er vel low lav dba da, tenkte mer på hvilken som var best. Forskjellig specs på de.

Lenke til kommentar

Er ikke samme kabinett, søkte på google men fant bare av sider osm for mge var helt ukjente eller var på rart språk, som svensk, leste den men forsto ikke helt det svenske dataspråket. Vil helst finne en test på en kjent side som kand et de driver med og skriver lange gode tester, og som er på nirsk eller engelsk. :)

edit: Tips til hvordan jeg skal få festa en tt bigwater der? Er vel samme som chieftec dragon så sikkert noen med chieftec dragon og vannkjøling.

Og vil en chieftec fulltower sidedør passe i det?

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...