RaZoR_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hei! Som topic sier, hvem tror at Petter Solberg klarer å vinne WRC serien i år? Personlig tror jeg at løpet er kjørt for hans del, og at han ikke klarer noe mer enn en 2.plass. Slik det ser ut nå, kan ikke Loeb ta mer enn 3 poeng til før han er sikret VM tittelen, mens Solberg samtidig er nødt til å vinne de resterende løpene. Sannsynligheten er vel derfor lite slik jeg ser det.. Hva mener DU? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tviler veldig på at han klarer å vinne, men en 2 plass er ikke å se bort ifra tror jeg Lenke til kommentar
trra Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Er 4 løp igjen, italia, spania,frankrike og australia så loeb må ta 13 poeng for å vinne. Om solberg vinner , tror ikke det, kommer nok på andre. Loeb fortjener seiren i år, han har kjørt bra hele tiden. Endret 21. september 2004 av trra Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hvem tror at Petter Solberg klarer å vinne WRC serien i år? Ikke jeg. Tror trra får rett her ja. Håper btw at Henning gjør et godt inntrykk slik at han kanskje får kontrakt til neste år elns. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Loeb kjører veldig bra for tiden.. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Petter blir nok liggende der han er, 2 plass. Men det er da ikke så ille det heller. Loeb både tror og håper jeg tar 1.plassen i år, det skal utrolig mye til for at det skal gå galt. Det fortjener han virkelig etter en sessong med veldig stabil og bra kjøring. Lenke til kommentar
moriendum Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det ser ut som Loeb tar tittelen i år ja. Men mannen har hatt usedvanlig god bil i år, han har brutt et løp og det er meget bra for Loeb sin del. Petter har hatt en del problemer som gjør at han ligger så pass langt etter, det er ingen tvil i at Petter er best på grus. Loeb er best på asfalt og sanker vell inn en del poenger til. Grønholm er også en god fører, men det ser ut som 307 ene hadde gått bedre uten girkasse, synes faktisk synd på ham og Rovenpera. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror han Solberg tar en 2.plass...det ekke dårlig.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser ut som Loeb vinner nå, Solberg på 7.plass i koriska, mens Loeb er på tredje. Lenke til kommentar
moray Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser ut som om det blir vanskelig for han å vinne i år, tror løpet er kjørt for hans del. Spennende allikevel, da. Han kjører jo vanvittig bra. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Han har jo litt problemer å når han får litt så kommer det vanlig vis mere så jeg tipper en 3. plass Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vinner nok ikke i år, men en 2. plass regner jeg med det blir Lenke til kommentar
moray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Han vinner i hvert fall ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå