Oberst2002 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 hi hva vil det si når ghost sier at : filesystem has not been flushed (NTFS under win 2000), når jeg skal legge ned et dump. for at det skal funke igjen må jeg starte innstalasjons programmet og formatere på nytt, dvs slette partison og begynne på formateringen, og avslutte før fil kopieringen begynner. Er dette HD feil eller software feil ? Hva er flushing av filsystem ? oberst Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hvilken versjon av Ghost er det du har? Jeg opplevde en lignende feil, men det var en eldre versjon av ghost. Husker ikke i forbifarten hvordan jeg løste problemet, muligens så var det med å kjøre chkdsk og tømme loggen. Du kan eventuelt kjøre ghost -NTIL hvor den ignorer feilen. Det går bra, har selv gjort det i praksis. Jeg vil uansett anbefale deg å ta en titt i ghost knowledge base: http://www.symantec.com/techsupp/enterprise/ Søk på "flushed ntfs". Fikk en del bra treff, URL'en er alt for lang å paste inn her :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå