Beelsebob Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har noen her inne denne skjermen? Duger den til spilling? Den selges til 5k hos psdata nå, det er jo en meget bra pris hvis skjermen er så bra som jeg håper den er.. Ragnar Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 IKKE VURDER DET! Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Gjerne les litt på denne tråden her! Forøvrig har jeg kjøpt den selv, og er kjempefornøyd. (men smaken er som baken vet du ”todelt”) Mente på at ”skjermguruen” på HW satte denne på 2 plass når det gjelder 19” LCD til spill. Endret 20. september 2004 av N_M_V Lenke til kommentar
Beelsebob Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 N_M_V: Takk skal du ha for link. Har bestilt en selv nå Lenke til kommentar
Beelsebob Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 .. og den ser direkte lekker ut.. Anbefales!! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 IKKE VURDER DET! Hva mener du? .. og den ser direkte lekker ut.. Anbefales!! Har du fått den? Fornøyd? Jeg har den selv, og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Beelsebob Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) har fått den ja.. meget fornøyd jeg også testet dette: http://www.miniclip.com/bubbletrouble.htm 0 ghosting Endret 23. september 2004 av Beelsebob Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du lasta ned spelet og kjørde det i fullscreen? På dei beste skjermen er det utruleg lite etterslep og ein må studere spesielt den raude ballen nøye før ein oppdager etterslepet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Beelsebob Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 på fullscreen med de røde ballene er det kanskje bittelitt etterslep, men det er så lite at du ikke legger merke til det hvis du ikke ser veldig nøye etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå