Spirre Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 1. er det mulig å stille ned volten på asus a7n8x deluxe til under 1,65v? 2. er det noen som vet hvem av denne og denne kjøleren til socket A jeg vil helst ha svar fra noen som har prøvd begge og har god erfaring med de Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nå skulle jeg akkurat fortelle deg at det neppe er så mange som har prøvd begge, men så viser det seg at jeg faktisk har det! Volcanoen har potensiale til å bråke som et jetfly, men kjøler ganske så bra. Det følger jo med en regulerbar motstand, noe som ikke er så dumt til denne kjøleren. Ikke stikk fingeren nedi vifta mens den kjører for fullt (smerte)! Zalman sin megakjøler gjør jobben minst like bra, og er praktisk talt lydløs. Den har også en medfølgende spenningsregulator, men den er det knapt vits i å bruke, for viften er så stille i utgangspunktet. Men det er ikke bare fryd og gammen med Zalman sin monsterkjøler. Den er så stor og tung at det er anbefalt å ta den av under transport. Hadde valget vært opp til meg, ville jeg valgt Zalman CNPS7000B-Cu. De 100 ekstra kronene er virkelig verdt det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 okay takk for svar (jeg har volcano 12 selv og vet åssen den er, men hadde ikke kjennskap til zalmanen) ikke noen som kan svare på redusering av volt på a7n8x? jeg mener jeg har sett folk gjøre det, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Du vil undervolte prosessoren? Hvorfor? Mange som har bra kjøling, vil overklokke, og dermed muligens gi prosessoren mer spenning. Men du går andre veien? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) det erikke min cpu det er snakk om her, se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300092&hl= så finner du ut litt mer. mene jeg vil undervolte litt ja for å få ned tempen på min xp1600+ undervolter jeg med 0,15v og overklokker med 137mhz Endret 20. september 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Utrolig dårlig emnefelt. De bør beskrive innholdet av tråden så godt som mulig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg