Tim Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Er det mulig? Hvordan? Får bare Connection refused på WinMX loginen og på KAzaa så nekter den å gi meg så mye som forsiden... Hvordan fixer jeg det? Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Har ikke noe særlig svar på det.. Men anbefaler heller Direct Connect. http://www.neo-modus.com (Direct Connect) Beste file-sharing programmet jeg vet av.. Det og E-donkey.. (www.edonkey2000.com) Men.... Det må finnes noe i Zonealarm som kan la Kazaa og WinMx gå igjennom brannmuren din.. I Norton finnes det en "option" som kan la diverse programmer gå igjennom brannmuren... Lenge siden jeg har brukt det, så jeg husker ikke helt åssen du lager en slik "rule".. Som det heter i Norton. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 du har nok vært så pass "smart" at du har nektet begge programmene tilgang til internett-tilkoblingen din. åpne zone alarm vinduet, og klikk deg nedover listen der, til du kommer til winmx og kazaa. om det står et rødt kryss (eller en hake) ved siden av programmet, flytt det bortover linjen til det er grønt. dette gjør du i kolonnen "allow to connect to the internet". du bør gjøre det samme under "allow server" Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 synes du burde slå av den f********** firewallen. null stress med hackere. bare komplette idioter bruker SOFTWARE firewall. Litt radikalt sagt, men en software firewall byr bare på problemer. Og en ting til, kazaa og winmx sucker, skaff heller noen skikkelige ftp'er. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hahahahahaah tosk ! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 15:30, skrev Treat:hahahahahaah tosk ! jepp, fyrn er en total tosk når han har firewall Lenke til kommentar
Treat Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 winmx og kazza suger evig zonealarm eier evig så lett som det kan bli Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hva skal man med zonealarm bortsett fra å blokke "hackere" som aldri hacker deg? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 15:42, skrev Nichotin:hva skal man med zonealarm bortsett fra å blokke "hackere" som aldri hacker deg? Man har endel mere kontroll over hvilke program som prøve å connecte til internet f.eks... Kan vere kjekt om man har troyaner etc. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Til slikt bruker man portblokking. Dessuten om man faktisk får trojaner, så killer antivirusen den. Og om du får programmer som kobler uønsket til internet, så kan man ta en grab fordi slike programmer skal man helst holde seg unna. Og de fleste som har kommet over stadiet der de bruker vanlig kazaa og heller sitter med kazaa lite burde forstå at man ikke bør legge inn alskens dritt. Vedder på at fyrn har kazaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå